Sunday, February 27, 2011

RAYYAN FANTASI

cerita RAYYAN FANTASI ni dikarang oleh penulis novel yang memang aku minat dari cerita novel TOMBIRUO....
nama penulis novel ni encik RAMLEE AWANG MURSHID.....
novel yang ditulis, semua nya thriller....
cara penulisan nya pun best...
sebab membuatkan aku pun tertanya-tanya, apa yang berlaku sebenarnya....
heee.....

okay....
RAYYAN FANTASI ni lebih kepada imaginasi seseorang....
watak utama dalam cerita ni Aiddin mempunyai seorang ayah yang bernama Ibrahim...
Ibrahim ni lari dari tempat nya dengan membawa Aiddin dan berjumpa dengan Pak Markum dan Supinah...

setelah tinggal bersama dengan keluarga Pak Markum.....
Ibrahim pun berkahwin dengan Supinah...

Ibrahim ni sgt misteri orang nya...
hanya ayah mertua, Pak Markum sahaja tahu rahsia Ibrahim...
dan disebabkan rahsia ni....
Aiddin diculik dan dibawa balik ke tempat asal ayah nya, Ibrahim....
dari situ hampir semua rahsia Ibrahim terbongkar....
dan Ibrahim terpaksa balik ke tempat asal nya untuk membawa anaknya balik.....

hurmmmm....
dari cara aku tulis, macam Ibrahim la pulak watak utama...
heeee.....
tapi sebenarnya Aiddin watak utama...

dalam novel ni....
aku suka ngan watak Ibrahim, Aiddin, Mika, Mie Long.....
sebab watak Ibrahim yang cool....
watak Aiddin yang bagi aku hensem, bijak.....^^
watak Mika yang memang seorang wanita yang kuat dan cantik...
watak Mie Long yang gila-gila....

Saturday, February 26, 2011

jalan-jalan....

yahoooo.....
heee....
hari ni, jalan ngan jundak....
heee...
lama dah xjumpa jun...
walaupun satu utm....

=_______=

hari ni aku ngan jun jalan kat jusco taman u je..
heee..
nie la jundak ^^


gambar 2 ngan 3 tu, masa tu tengah nak cari kasut....
hehe...
cantik.....
belom pernah dalam hidup aku beli kasut tumit tinggi....
hm....
nak gak pakai kasut tumit tinggi...
tapi malas...
heee...
pakai kasut pun malas...
pe yang aku rajin..????

Tuesday, February 22, 2011

dear someone...

dear encik bersin....

saya tahu kerja awak memang bersin...
bersihkan hidung....
tapi...

boleh tak jangan beri harapan palsu kat saya....

=________=

kalau nak bersin....
keluar je la....
ni...sekejap jadi bersin....
sekejap xjadi....
tahu tak saya dah penat dengan kelakuan awak yang suka buat saya menunggu untuk awak bersin....????

TAHU TAK...?????

sekarang ni....
awak menambahkan kesusahan saya....

=_______=

saya tak suka awak buat saya macam ni....
jangan buat lagi k encik bersin.....

Friday, February 18, 2011

nak bagi tau....

dear lecturer RE,

i'm so sorry because just now i realize that i have RE test tomorrow.....
and i did not learn anything yet.

i promise that i will do my best in my test.

love,
your student.

Tuesday, February 1, 2011

ok....ak.....xda.....idea.....

hua3....
ok.....sekarang ni masa cuti utm...
cuti seminggu...
memang ramai yang balik....
beberapa hari ni hujan je...
nasib baik hujan rintis je....

sekarang ni hari selasa...
hm...
memang boring....
nak buka nota..mata tak nak tengok pulak....
nak buat AD....tangan asyik menekan folder movie ngan drama je....
aigo...pe nak jadi la ngan aku ni...

tadi baru lepas jalan g jusco....
jumpa encik buku ngan encik gelas KFC....
encik gelas KFC...makan KFC sebab nak gelas ni je...hehehe....

encik buku baru....suka giler baca buku Ramlee Awang Murshid...

hari ni...
aku rancang nak habiskan buku nie...hehe...
tak sabar pulak nak baca....