Sunday, April 3, 2011

makan maggie...

kalau nak dekat exam je....
mesti ada ceramah pasal cam mana nak belajar dengan betol....
bagi tips-tips cam mana nak improve pelajaran....
and bla bla bla....

kalau telefon rumah je....
my mak and bapak mesti tanya bila mula exam...
beri nasihat...
kena jaga makan....
JANGAN MAKAN maggie....** ni yang penting
JANGAN berlapar....
KENA belajar betol-betol...** penting gak
sembahyang JANGAN SESEKALI tinggal....** ni lagi penting....sangat-sangat penting
last sekali....
mak ngan bapak mesti tanya...
bila nak balik....???
ha...bab ni saya semangat sikit nak cerita kat mak ngan bapak saya....
hehehe.....
huh.....I MISS THEM SOOOO MMMUUUCCCHHHH ^^

dari dulu lagi saya tau maggie ni makanan yang TAK BAGUS...
sebab nanti kita....
kurang pandai la, kurang sihat la....macam-macam la....
tapi nak juga makan....


nak dijadikan cerita....
hari ni saya jalan-jalan ngan kawan saya...
pergi Jusco....
borak-borak ar ngan diorang kan....
pastu...kawan saya yang sorang ni....
dia kata sem ni dia tak pernah beli maggie....
tak makan maggie pun...
pastu saya pun terpikir....
dat why la, pelajaran dia sem ni MENINGKAT......
terbaek...hehe......
ni kawan saya.....nana nama dia....
hm....
saya kena kurangkan makan maggie ni...

6 comments:

  1. hahak!!!
    ceh!!!
    promote aku nmpk!!
    wawawaaa!!!!
    sukew2!!
    lagi satu kalo nk senang ilmu masok dlm otak 2 gajen2 la bace al-quran~
    ^^

    ReplyDelete
  2. alamak....baru je mkn meggie ritu...
    acane nih....hurmmm~

    ReplyDelete
  3. anca:::hehe....

    nana:::hahaha.....betol3.....

    fazz:::hehe....xpa2...t sembunyikan maggie kat bilik saya....

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete